Sunday, February 20, 2011

u smile i smile ♥

u suke i pun suke.
u smile,i pun smile.
(same jek lah kan. HAHA.)

u sedeh,i tumpang sedeh.
u cry i pun cry jugak.



assalamualaikum dan salam sejahtera. HAHA. propa,mengarut jek aku,. Act,hari nih penat gile. basuh baju,sidai baju,ape lagi ntah. okei. itu memang keje perempuan kan.? jadii tak patutt lah aku nak merungut bagaii. pagi pagi lagi nenek aku dah menjerit . dah aku bangun lah. haha. basuh muke tukar baju then pegi kedai cari makanan lah kan. sampai kedai,aku teringat pulak Q bio yang kak ily email hari tuh, then btaw mak. Act,dah lame dah,tapi aku lupe nak btaw mak,n biaselah. aku jugak jarang gile jumpe mak. dan ditambah pulak lagi,dengan *tetikus* yang baru okei selepas beli yang baru. jadi tak sempat lagi lah nak print kan semua soalan tuh. ==. busy sangat. 



okei,mak dah membebel bile aku bukak cerita soal belajar. mak cakap,orang lain semua bangun subuh subuh baca buku,tapi aku.? haha. dan seterusnye aku dah tak dengar,coz aku terus blaah. haha ^^. baik kan aku.? hahah

okei,aku cume nak memperbetulkan persepsi orang lain,yang mengatakan,belajar pada waktu pagi sangat tenang dan senang nak fokus dan senang masuk dalam otak.

okei,,serius aku cakap,aku memang setuju lah,waktu pagi memang waktu pagi paling baik untuk study,tenang,aman,tak bising coz semua org tido lagi kan. tapi,percayalah,tak semua orang boleh belajar waktu pagi. tak percaye.? percayelah. aku lah orang tuh. HAHA. okei,aku memang tak bolehh nak belajar time pagi nih. mungkin sebab aku tak pernah buat koitt,that y lah aku rase macam tak boleh.

normally lah kan,aku study time tengah malam. ^^. okei. tu waktu yang paling sesuai aku rase. dan aku jugak rase ramai yang macam aku koit. tido lewat lewat malam. ok. itu cara aku. dan satu lagi orang tak tahu. aku nih jenis last minute study. ok. hari esok exam,hari nih aku study. ok.,orang kate tak bagus kan.? tapi itu cara aku. aku jenis yang tak boleh ingat something tuh lame lame. smthing yang macam fakta. u know subjek yang ade fakta.? such as,biology,sejarah. dan yang kene mengahafal,fizik.? hahhh. ==. aku memang teruk. tapi itu cara aku.

aku pelikk. mak aku selalu marah bile time aku tak study. ok normal lah kan. haha. tapi mak aku tak faham cara aku macam mane. :) setiap orang berbeza cara mereka belajar. ade jenis yang dua tiga bulan sebelum exam semua dah dalam kepala. tapi aku tak,aku jenis yang dua tiga hari nak exam barulah sibuk study. itu aku.

aku cume nak bagi nasihat dekat orang kat luar sane. jangan ikut cara aku belajar. mungkin korang akan jadi gile nanti. HAHA. 

ok,nanti konti lagi k. dah nak berhenti menaip dah. dah janji dengan my cuzzy tuh nak jogging hari nih :). assalamualaikum :)



3 comments:

  1. wahhaa...kte sme laa...suke study tgh2 mlm.....

    ReplyDelete
  2. betul2..setiap orang berbeza cara blajanya..
    ada yg suka sunyi-bising-sempit-luas..
    hehe..
    its ok..janji dapat apa yg d blaja ok!!gud luck!
    sabar jer la ngan ur mum,t buktikan dgn kejayaan anda :)

    ReplyDelete
  3. YANA:: hehe :) yeahh.

    UG:: huhu. thank yeahh :D. study sambil dengar lagu beshh ^^

    ReplyDelete

komen yang indah-indah sahaja :)