Saturday, February 19, 2011

"Wherever you are, you'll always be in my heart "

aku sangat pandai mereka puisi,tapi aku tak pandai nak mendeklamasikan sajak nih.
aku sangat pandaii menulis cerita,tak kisah lah cerita ape,tapi..aku tak pandai nak bercerita.
aku memang suke sangat nak menulis,tapi kadang kadang aku sendiri tak faham dengan ape yang aku tulis.
aku sangat suke dengan lukisan,tapi aku langsung tak handal nak melukiss.


Act,aku tak reti nak cakap alas alas nih,direct lah kan. cakap ikut rase hati. cakap ape yang ade kat dalam hati.
HAHA. aku tahu aku merepekk sekarang. whatever lah weyh.


direct terus lahh eh.? aku nak cakap an,





AKU SUKE KAT KAU. 


peh ayat tanak macam bangang pulak ==. serius,aku cakap. kate ikut rase hati ^^. peh! bapakk ah! ==..serius ni weyh. ^^.

2 comments:

  1. kamu suke sape??
    haha..
    ckp direct kdg2 bgos jgk..
    =)

    ReplyDelete
  2. SUKE DIA,TAPII DIA TAK SUKE KITA ==.

    ReplyDelete

komen yang indah-indah sahaja :)