Tuesday, July 12, 2011

kami pun ada GENG===>GENG KUiH SIPUT!

assalamualaikum,dan salam sejahtera kawan kawan yang super-duper ROCK. oh. sihat? tiap tiap hari tanya benda yang sama kan? aku: sihat. masih sihat seperti semalam. cuma biasalah. tiap tiap hari nak sakit kepala. sebab? sebab tak cukup tidur. HAHAHA. ok. stop it.


hehehe. geng kuih siput? alkisahnya. . tadi masa belajar fizik dengan cikgu noraini cute,kita orang tengah melantak kuih siput. dan tak tahu kenapa tiba tiba cikgu tersebut nama satu kumpulan ni. HAHA. kau orang nak tahu? 


ini kisahnya,cikgu cakap. dekat sekolah aku ni,banyak betoi murid murid yang ber-puak puak. ish. siap ada kumpulan masing masing. dah lah tu yang aku heran nya. budak budak tingkatan satu yang belah petang yang hingusan tu pun dah macam gangster lagaknya. ish.


geng kuih siput bermula,bila cikgu cakap. tingkatan lima pun ada group. HAHA. kau orang nak tahu group apa?

GROUP PINKY!
HAHAHA.

lawak kan? pinky lah sangat. ewww tolong lah! aku nak muntah. nak tercekik nak ter-ter apa lagi semua ada. yang budak budak lelaki lagi lah. haha. 

so,kita orang pun nak tubuhkan group jugak. si budak budak lelaki buat group ,


GENG BAS SEKOLAH.


dan masa dia orang cakap tu aku tengah makan kuih siput. hehehe. . aku saja je nak buat lawak. . and tiba tiba dapat idea, hehe. so,kita orang perempuan pun nak ada group jugak. hehe. so,dengan ini group kita orang diberi nama,


GENG KUIH SIPUT!
HAHAHAHA

ok. dengan ini,geng PINKY aka geng TANDAS ,boleh pergi mampus! HAHA. . 

No comments:

Post a Comment

komen yang indah-indah sahaja :)