Wednesday, December 28, 2011

ombak tak rindu


A S S A L A M U A L A I K U M


musim sekarang. sukar untuk diramal. kejap mendung,kejap panas,kejap hujan kejap ribut,tapi, siapa aku dan kau dan mereka untuk mengeluh, ia kan? mengeluh itu tandanya aku mengingkari apa yang telah ditetapkan oleh tuhan . dan sesungguhnya aku tidak mahu untuk termasuk di dalam golongan yang ingkar. ohh.!

aku kasihan melihat mereka yang mencari rezeki di tengah lautan . musim sekarang ni, susah . kalau betul betul berani, memang betul nak cari nahas dekat tengah laut sana. dengan ombak kuat tak terkata. dengan angin kencang yang boleh menerbangkan apa sahaja. 

kasihan mereka. .

P/S:: rarely online :( kompurterku diserang virussss.

nota sepuluh jari: sesungguhnya sekali lagi, aku telah "ter"jatuh cintaaaa!!

cinta NESLO :) kau NESCAFE aku MILO :)

1 comment:

  1. ehem!terjatuh cinta cinta tu mohon elaborate lebih sikit.kah3

    ReplyDelete

komen yang indah-indah sahaja :)