Friday, August 10, 2012

kawan,hingga nafas terakhir.

♥ do follow me on twitter @azlyana_adnan ♥



Dia sahabat yang aku anggap paling terbaik dalam hidup, yang telah ALLAH kurniakan untuk aku.
Dia sahabat yang selalu ada dengan aku walau dalam apa jua keadaan sekalipun.
Dia sahabat yang selalu pinjamkan bahunya untuk aku luahkan rasa sedih yang  aku alami suatu ketika dahulu.
Dia tempat untuk berkongsi cerita, yang kadang orang lain pun tahu.
Dia tempat untuk berkongsi rahsia hati.
Yang aku dapat konklusikan sekarang, dia adalah teman sejati,dunia dan akhirat .

momen waktu dulu-dulu,
main masak-masak bawah pokok ,guna tempurung kelapa, masak mempelam sampai masak.
mandi kolam bersama berudu-berudu yang kiut sebelum menjadi katak.

Untuk sahabat yang jauh dimata,
aku harap kita stay forever and after bersahabat.


Friendship is not something that is written on a paper,because paper can be born. Its neither something that can written on a rock,for even a rock can break. But it is written on the heart of a person, and it will stays forever and after,insyaallah.


p/s: friends forever till the last breath . :)

No comments:

Post a Comment

komen yang indah-indah sahaja :)