Saturday, January 26, 2013

Shower cream vs Ajax fabuloso

[Do follow me on twitter @AzyAdnan ]



Semalam,aku balik lambat. Nak habis maghrib baru sampai rumah.
Nak mandi pun tergesa-gesa.
Masuk bilik air,nak cari shower cream. orang kampung panggil sabun mandi.
alahhh yang cecair punya macam shampoo tu. tahu dak?
(mesti tahu kan.)

Lepas tu,baru sedar yang sabun dah habis.
Aku pun tanya lah nenek aku,

"tokkk,. sabun mana..sabun..nak mandi ni."

lepas tu,kau tau atuk aku jawab apa?
mesti kau orang tak tahu,sebab itu nenek aku,bukan nenek kau.
kahkahkahkahkahkahak
okay tak kelakar.

.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.


" dah habis dah,pakai jelah sabun pencuci lantai tu,(ajax fabuloso)hilang semua gatal-gatal,daki-daki bersih. kuman pun mati"
.
.
.
"!@#$%^&*()"

.
kau tau aku rasa apa?
sejujurnya aku rasa nak selam kepala dalam air lama-lama pun adaaaaaaaaaaaaaa.

T.T

3 comments:

  1. haha..kelakor..tetiba teringat iklan ajex fabuloso yg legend tew..

    ReplyDelete
  2. hahahaha sungguh. ini sangat kelakar :D

    ReplyDelete

komen yang indah-indah sahaja :)