Sunday, April 17, 2011

DARI mata turun KEHATI (!)

ASSALAMUALAIKUM dan salam sejahtera. alhamdulillah. kembali bernafas seperi hari hari semalam. syukur,allah masih panjangkan umurku. yeah. seharian aku habiskan masa dengan membaca kisah kisah si mona fendey yang pernah menggegar dunia dengan pembunuhan yang sangat kejam!. ah. aku malas nak ulas pepanjang. kalau korang nak tahu jugak. korang pergilah ke SINI. aku pun tak tahu mengapa secara tiba tiba aku berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang dia. fulamak. sekali tengok memang menyeramkan.
dah lah..aku malas nak cerita tentang dia..
dari kerana mata..yang mempunyai kuasa...oh...aku TERGODA aku TERGODA terkeciwa.
><"
.
................
.


orang kata dari mata turun kehati. ye ker.? ah. aku pun tak tahu,tapi betul lah kot. mata memainkan peranan yang penting bagi membentuk satu perasaan. (aku agak jea. betul salah aku pun tak tahu) err. sekarang aku macam tadek idea jek nak citer ape...

tapi...tetibe jek aku nak citer pasal mata. haha. ok,aku bukan nak selongkar apa yang ada dalam mata ok. i just want to share to u guys,tentang mata. err. i mean,begini,kalau kite sedang bercakap dengan seseorang tuh kan,of coz lah kite akan pandang dia.. senang citer.. pandang mata dia. am i right.? yang tuh lah yang aku tak lepas sampai sekarang.. ish. demmm!!! aku tak tahu lah cara nak pandang mata orang bile bercakap...

yang aku tahu lah..yang aku bace dalam satu novel nih..orang kata kalau kite tak pandang mata orang tengah bercakap dengan kite..bermakna kite nih *membela* ala.. yang bela bela hantu tu..demm~ terasa aku..sebab aku memang begitu..err ok. i mean aku memang takkan pandang mata orang yang tengah bercakap dengan aku.. nghehe. aku pun tak tahu kenapa. bile bercakap dengan cikgu pun aku macam tuh..susahlah..dah memang habit aku kan. ><"

aku bukan ape..aku takut kalau ade orang yang terasa or fikir aku nih perempuan kurang sopan ke hape kan..senang cite..aku tak reti lah nak pandang pandang mata orang bile tengah bercakap...nghehe. ok..kan aku dah katerr.. dari mata turun ke hati :) aihh. susahlah nanti aku.... kalau asyik terkenangkan orang yang tak terkenangkan aku . HAHA. ok. sampai sini jek lahh aku nak cerite..tak lah menarik sangat..tapi ini jek yang aku mampu bagi untuk hari nih..heheheh . macamlah aku nih popular sangat macam si kak maria elena sayang tu kan.. HAHA. 


No comments:

Post a Comment

komen yang indah-indah sahaja :)