Monday, April 25, 2011

jatuh dan terus terjatuh.

assalamualaikum kawan kawan yang saya sayang. (muke sedih berlipat lipat) sungguh aku sedih gila tak tahu kenapa tetibe jek aku emo bagai. hari nih pun tak macam hari hari lain kan. aku pun tak lah banyak gelak sangat. ketawa pun nak tak nak jek tadik. entahlah. setiap perbuatan dan perkataan yang aku lakukan hanya mendatangkan kesakitan dalam hati. hati aku bagai ditusuk tusuk dengan sesuatu yang tajam. sangat tajam memedihkan hati ini.

aku tahu diri aku. aku memang suka marah marah. dan bila aku marah marah tu lah time aku rasa nak telan orang. yer memang senang aku nak marah. ok. serius aku cakap. aku tak suka nak marah marah. aku tak suka perangai berang singa aku keluar macam tuh jek. sebab aku tahu. aku takkan boleh control perasaan marah aku nih. sebab tuh kadang kadang aku menangis. tapi serius aku cakap. aku susah nak nanges sekarang. kalau nak nanges pun harem air mata tak kan keluar.

last aku nages teruk time exam selaras satu sebab kena usik dengan membe membe nyah aku :( dorang memang. masa tuh lah aku nanges bebetul. lantak lah orang nak fikir aapa. memang time tuh aku nages. aku tahu dan aku akui. hati aku memang keras. kepala pulak kepala batu. sekarang korang tahu kan aku sape.? seorang budak perempuan yang riang,tapi teruk perangai bile mengamuk megalahkan singa dan suka sangat menanges dan senang cite sangat sensitif bila hati tengah sedih dan jugak sangat sangat mempunyai ego yang tinggi menggunung macam gunung everest. yer tu lah aku ><"

dan hari nih,aku rasa macam dunia tak adil dengan aku. aku benci hari nih. aku benci semua orang yang aku benci. aku tak suke benci orang. aku tak suke marah orang. dan tatkala perasaan benci ini hadir dalam hidup aku,memang sangat sukar untuk aku buang perasaan benci yang telah sebabti dalam jiwa aku. dan sekarang aku konpius dan aku sendiri tak tahu. aku benci sape sebenarnye. HAHAHA. 

dan sekarang. bila ku cube untuk ketawa.....perasaan saket tuh,makin lama telah hilang dengan sendiri. bukan susah nak conrol diri aku.. haih. hidup memang tak pernah akan lari dengan berjuta masalah. ni lah hidup. walau pahit. kena lah lalui jugak kan. redha dengan ketentuan hidup. dan yang penting aku bersyukur kerana masih diberi peluang untuk bernafas...selepas hari tuh :(


kalau tak,mungkin aku dah lame tadek dalam dunia nih.
thank sebab selamatkan nyawa aku.
biarlah tuhan yang membalasnya.
._______.

No comments:

Post a Comment

komen yang indah-indah sahaja :)