Saturday, April 30, 2011

SEGMEN: CITA-CITA AKU MASA KECIL


assalamualaikum dan salam sejahtera! ehehehk. fuh! baru jek bangun dari tido. lepas tuh,terus on blog kejap. tengok tengok dekat shout box,ni hah. terminat pulak nak join segmen yang dianjurkan oleh shera (klik jea name dia,kalau nak join yer)


entry nih,berkaitan dengan kisah masa kecil,iaitu cita cita. errr. okei terus nak jawab soalan yang beliau bagi. hehek.

(1)Apa cita-cita korang masa kecil dulu? Dulu nak jadi apa? Polis ke? Posmen ke? Apa2 lar kan.. (Nak letak gambar pun tak apa..)
.
---> well! dulu kecik kecik,aku sekolah start umo 4 tahun dekat tadika kemas. masa tuh,aku bengong dan tak tahu lagi minatang ape itu cita cita. umo 5 tahun baru lah aku macam dah tahu sikit sikit kan...ehehe. cita cita pertama aku ialah NURSE! dah jangan gelak. aku serius nih. dan selepas itu aku nak jadi DOKTOR ,bila aku tahu,DOKTOR  tuh,gaji dia lebih besar dari NURSE! and,as conclusion kan..cita cita peratama aku ialah NURSE la~ heheh

(2) Sekarang pulak korang jadi apa? Kira karier korang sekarang apa? Capai tak cita2 korang tu? Ke menyimpang?
.
---> errr. okei ,sekarang keje pun tak lagi,,umur baru 17 tahun,tunggu nak amek SPM akhir tahun nih,jadi,yang aku tahu..mungkin aku takkan jadi NURSE o DOKTOR sebab,aku nak jadi JURUTERA insyaallah. dan sekarang dekat sekolah amek pure sc. entahlah. kalau takdir aku jadi DOKTOR mane tau an. as conclusion,aku jadi pelajar sekolah jek lagi sekarang.

(3)Pendapat korang tentang blog shera.. Apa yang perlu shera buat tok blog ni
.
--->errrrr. okei,i'll try my best untuk jawab,the last Q nih,kan..err okei..lepas aku dok scroll down semua kan tengok tengok isi kandungan blog shera nih,aku tengok okei jek. entry pun best jugak..and and kalau boleh ape kata tambahkan sikit warna warna dalam  bloga agar tak gelap sangat. biar ceria jek. ehehee
:)
.
........
DONE!
.
ok. saya tag semua yang datang sini,yang nak join. ngehehhee.

2 comments:

  1. jejalan sini sambil baca entri blog ni.. nice2,..^^

    jom la datang blog sy pula... nnti jgn lupa follow ya... sy follow balik..^^

    http://jomkongsistory.blogspot.com/2011/04/segmen-cita-cita-aku-masa-kecil.html

    ReplyDelete
  2. eheee.. thanks ea join.. t shera try buat bg trg.. thanks au join.. hargai sgt2.. ^_^

    ReplyDelete

komen yang indah-indah sahaja :)