Wednesday, April 6, 2011

kenapa perlu ade SAYANG?


mengapa manusia perlu ada rasa kasih dan sayang.? mengapa perlunya manusia merasai kasih dan sayang sesama manusia.? mengapa dan mengapa.? mengapa allah wujudkan perasaan kasih dan sayang kepada kite.? ye aku,tahu kita wajib menyanyagi dan mencintai allah,iaitu tuhan yang esa :) aku mengerti itu. tapi yang aku maksudkan disini adalah,perasaan kasih dan sayang kepada manusia. mengapa cepat sangat untuk kita menyanyagi orang.? mengapa?

perasan tak,kadangakala perasaan kasih dan sayang itu datang dengan sendirinya,tanpa dipaksa paksa. oh yeah ~ aku tahu itu,dan itulah yang sedang aku alami sekarang. tak dinafikan kasih sayang aku terlalu *murah* entahlah...kadang kadang senang jek nak rase sayang dekat seseorang tuh. dan mudah jek nak benci seseorang tuh. dan sekarang aku jadi tak selesa dengan perasaan ini. ini yang merunsing kan aku. mengapa mesti wujud perasaan sayang pada manusia.? mengapa.? dan ada tak cara untuk kunci dan tutup perasaan ini supaya tak kan jatuh sayang or jatuh hati dekat orang lain dengan mudah sekali. ceh~ aku pun tak faham,kadang kadang. senang jek untuk jatuh hati dekat orang,sedangkan orang tuh,sebaliknye.

ok. sekarang,aku tak tahu tahu tahu. aku rasa macam nak pergi jauh dari sini. jauh jauh dan jauh sampai hujung dunia kot ><" i need someone beside me,rite now :( please,give ur strength. arghhh! i cant live withe the *fake* smile laa! oh tuhanku,berikan aku kekuatan. jauhi aku darinya jika dia bukan..........



*assalamualaikum dan selamat sejahtera. ok,sangat sangat sorry. tak sempat lagi nak singgah blog korang balik,aku sangat busy and entahlah. tuhan jek yang tahu keadaan aku sekarang gi mana,alhamdulillah aku masih diberi kesempatan untuk hidup,pada hari ini. ok. selamat aku doa,dan doa aku dimakbulkan. (ok. azlyana,kau lah yang bangang. sekolah tuh kan kecik.? mane kau pergi mesti akan terserempak punye) ok. i mean.err i mean. ok,aku doa bukan tak nak jumpe terus,at least kalau dia jumpe and tegur dan seterusnye,itu bermakna..... ><" hanya aku dan allah jek yang tahu. T_________T weird gile :(

No comments:

Post a Comment

komen yang indah-indah sahaja :)