Thursday, May 19, 2011

yang lepas jangan di kenang. yang berlalu jangan di sebut!

omjayyyyyy.
*kerap kali aku menyebut perkataan ini. sungguh jelas lagi ketara menampak kan kegedikkan yang terlampau lampau.


hari ini periksa add math atau dalam bahasa baku,matematik tambahan. omjayyyyy. addmath is  killing me yawww. sama jugak seperti biology. kenapa dan mengapa?

terus terang aku kata. addmath mudah sedikit lah dari biology kan. tapi kesudahannya. kedua dua nya menuju kearah kegagalan. how lah...spm pun dah macam nak dekat sangat kan. pejam celik pejam celik dan bulan sebelas nanti.

barang yang lepas jangan di kenang.

sesuatu yang dah berlalu jangan dikenang kenang. kalau dikenang ,merana diri. bukan apa. aku cuba sedaya upaya untuk tidak berfikir akan semua keseteresan aku semasa menjawab kedua dua kertas soalan tadi. apa lah agaknya reaksi cikgu kan? cikgu memang takk kan pelik. ye lah kan. aku bukannya pandai  macam mereka. tidak ada satu pun yang boleh dibanggakan. A pun tak pernah dapat kan. ><"

konklusinya kini,

aku mencari seseorang yang boleh menyedarkan aku,bahawasanya ini bukan masa untuk bergelak ketawa,ini bukan masa nak bersuka ria. ini adalah masa untuk berkorban apa sahaja demi untuk mencapai sesuatu yang akan dapat dibanggakan untuk masa depan.


No comments:

Post a Comment

komen yang indah-indah sahaja :)