Wednesday, July 20, 2011

once upon a time in HOT day. .

assalamualaikum dan salam sejahtera,kawan kawan yang super-duper ROCK . . hari ni hari rabu. . esok khamis,lepas tu jumaat,lepas jumaat tak ingat kau orang fikir lah sendiri.

hakikatnya, kadangkala manusia susah nak faham perasaan manusia yang lain. . betul kan? kalau salah,apa aku peduli,teori aku,suka hati aku lah. .

manusia. mana ada yang sempurna. adat lah -.- .

hari ni? hari ni hari paling panas,paling serabut,paling bangang kot dalam hidup aku?

ok. thank sebab  tanya masalah saya,
wahai sir yang prihatin lagi baik hati.
-.-


susah nak cerita. . ada lagi yang belum cerita. . grrr. takkan nak cerita semua. . maaf. . saya memang susah nak share problem dengan orang. . melainkan kalau saya rasa,saya dah memang tak tahu nak settle problem sendiri dan menemui jalan buntu. *ayat ber-bahasa-bahasa

saya rasa,sampai disini sahaja entry untuk kali ni.
not in the mood
and i have nooo idea.

again again and again,
noo ideaa.

bye.


psssttttt: ihateeeeyooouuuuuu.

No comments:

Post a Comment

komen yang indah-indah sahaja :)