Saturday, May 19, 2012

yang pernah aku cinta

♥ do follow me on twitter @azlyana_adnan ♥


assalamualaikum sayang dan cinta :)

Kamu semua tahu apa itu cinta?
gua konfem, terover confident percaya 150% rakyat malaysia tahu apa itu CINTA.
so, gua malas lah nak terangkan sekali lagi maksudnya.
lagipun gua bukan pakar CINTA.
tettttt.


Dia seorang yang pernah aku cinta.Bila nampak dia dari jauh je, terus rasa menggelabah tak sudah.Nak senyum ke tak.Nak pandang ke tak.Nak tentang mata ke tak.Last-last bila dia makin mendekat,aku langsung masih tak punya apa-apa reaksi.Senyum pun tak.Pandang lagi tak sempat.Sudahnya,aku melepas.Kecewa.

Cis,aku sebenarnya hangat-hangat tahi hayam.Mula-mula bersemangat sungguh nak cuba dekat-dekat dengan dia.Nah, bila sampai masa yang sesuai.Aku langsung tak pandai nak ambil kesempatan untuk dekat-dekat dengan dia.Ah, lagipun aku bukan jenis perigi cari timba.Aku sebenarnya masih menunggu si "timba" mencari aku. hmmm.

Satu hari, aku tahu satu cerita, oh rupa-rupanya dia sudah punyai kekasih.Tapi sebenarnya, aku langsung tak punya rasa kecewa.Well,biasalah.Salah aku jugak tak beritahu awal-awal.Aku langsung terus padam rasa kecewa tu bersih-bersih sampai satu rasa pun aku tak tinggal.Yelah,aku tak mahu tanggung rasa kecewa tu sorang-sorang.Lagi pulak,sudah terang lagi bersuluh, aku hanya bertepuk sebelah tangan.Dan ya.Bertepuk sebelah tangan bermakna,sebenarnya aku hanya syok sendiri. hmmm.


Dan hari ni,sebenarnya rasa pada dia tak pernah mati.
Untuk hari ini dan  hari hari seterusnya, aku bersedia untuk
menerima kata "tidak" dan di"tolak".
(walau ia sebenarnya  perit)


i love,i miss, i want you STRANGER :')


15 comments:

  1. HAHA ! kn kn . tkut untk luahkn prsaan . lg2 lw owg tu kwn kte . tkut gle lw trpts kwn . hisshh ! pape pn , lw kowg ad jdoh , dye akn dtg blik :)

    ReplyDelete
  2. #903 . done follw :) follow back kehh ..

    ReplyDelete
  3. xpe2.. ramai lg lelaki lain.. ahahha !

    ReplyDelete
  4. huhuhu...xpa2...lau dia nampk kehadiran kamu nti..mungkin dia akn trime kamu :)

    ReplyDelete
  5. ni doktor cinta ke..hehehe...sy singgah ye nt singgah lak ke blog sy..

    http://johariblogger.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. tak pew la dear. tak de jodoh :)
    jodoh kat org laen kowt..

    ReplyDelete
  7. kalau tk jumpe jodoh kt dunia, insyaAllah akan jumpe jodoh dekat akhirat -Ustaz azhar.

    ReplyDelete
  8. @teha :: tapi kan wak..lelaki kacak kebanyakkannya dah nak kawin wak!

    ReplyDelete
  9. xpe..sabar k.. mesti jodoh dgn yg lain :)





    luv,
    cik ana GF <3

    ReplyDelete
  10. Dulu aku pun pernah rasa macam tu.Tapi sekarang ada org yang dah rasa mcm mana yang aku rasa.Tak apa.Masih ramai lagi orang lelaki yang lebih baik dari dia.Bawak bersabar eh.Kadangkala org tu datang dalam keadaan kita sendiri tak jangka.Mcm kes aku la.
    Sekarang aku rasa aku dah jumpa org yang aku rasa boleh buat aku bahagia kot. ;)

    ReplyDelete
  11. kumbang bukan seekor dear . :)

    ReplyDelete
  12. buang yg keruh dear....hdup msti hepi....hihi

    ReplyDelete

komen yang indah-indah sahaja :)