Sunday, July 8, 2012

menggerit menggerut memerut.

♥ do follow me on twitter @azlyana_adnan ♥

pertama: aku tak tahu apa maksud menggerit menggerut dan memerut.
keduanya: aku sedang sakit perut. so sesuailah dengan perkataan memerut diatas. tett. abaikan



Sehari Seminggu hah dah hampir sebulan aku tinggalkan dunia ber-blogg-ing nih. Aku sebenarnya busy dengan tuntutan dunia yang lagi penting daripada tuntutan alam maya dan termasuk juga dengan tuntutan akhirat yang lagi penting daripada tuntutan duniawi. hahh semput.... Ya. Kedua-duanya sama penting bagi aku. 

Aku sebenarnya kurang idea dan tersangatlah blurr untuk memulakan taipan. Sebaris aku taip lepas tu delete. Ya. Life aku sekarang sangatlah serabut sampai masa untuk diri sendiri dan untuk kekasih hati juga tiada. huhh. Ya. sila abaikan ayat "kekasih hati" ini kerana sekarang aku masih single dan tidak double. Sila hantar resume anda untuk permohonan memulakan hubungan cinta. tettt.

Dah. Sekarang aku cuma nak ucap selamat tinggal buat semua sahabat yang pergi berjuang menuju kejayaan plus kecemerlangan. Buat sahabat karib selamanya,terima kasih atas hadiah yang sangat teristimewa. teruja. terharu. tersedih. termenangis. 


Kata macha perasan bront palare: "kita buat benda yang sama (belajar) cuma kita berda ditempat yang berbeza. 

Dah habis. dah habis. selamat tinggal semua. jumpa lagi tahun depan. baiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

5 comments:

  1. nice entry..i like this blog,keep it up! :)
    jom sggah blog sy jgk,msih bru lg ni.hehe..
    thanks yer!
    ^_^

    ReplyDelete
  2. selamat tinggal!!!!

    http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/07/visit-to-taiping-kampung-sungai-siputeh.html

    ReplyDelete
  3. nelly pun kadang2 kurg idea ! hehehe

    ReplyDelete

komen yang indah-indah sahaja :)