Saturday, April 2, 2011

semua suke yang ENCEM. yang CANTEK. yang BURUK.?



adatlah kan,kat dunia nih,semua nak yang SEMPURNA! PERFECT! mane lah ade yang nak yang cacat,yang tak elok,yang buruk,yang huduh,yang yang ... ><" ok. in case,kalau lelaki nak cari calon bini ke calon gf ke calon mak tiri ke.. errr,ok stop it! of coz lah kan,dorang nak cantek,nak yang sempurna . nak yang sedap mate memandang. nak yang gedik gedik..... errr. ok,im sorry ><"

and second condition pulak,kalau perempuan yang nak cari calon suami,calon bf,calon bapak tiri. hehehe. ok,dorang mesti nak yang sasa sasa ade muscle,nak yang macam aaron aziz,nak yang macam abag farid sayang,nak yang pandai speaking macam anwar hadi,nak yang pandai masak macam errr macam err macam.......whatever lah kan,

tapi,korang fikir,,ade ke yang nak yang tak cantek yang tak hencem .
of cozlah tadek kan,

jadi,orang yang terbiar,yang tak cantek,yang huduh,seperti aku nih.? sape lah yang nak.? ishh. dalam berjuta manusia dalam dunia nih,yang sudi nak kahwin dengan aku,cume abang farid kamil sorang jea. eewwww! thank sweetheart! haha. (tolong lah percaya kalau korang tak percaye,buat buat percaye ok).

ok. back to the topic. ermm. aku tak fahamlah. ape sebenarnye yang mereka pandang,kasih sayang,cinta tu semua berdasarkan kecantikan semata mata ke.? sungguh tak faham. kalau hanya kecantikan ,kehenceman semata mata jek. baik tak payah. bak kata orang.

"cantek luar,dalam tak,tak gune jugak kan.?"

dah adat dunia kan. yang cantek,yang macho jugak yang dikejar tak yang sebaliknye.. hanya terbiar. err. ok,mungkin tak semua. kan.? segalanye allah yang tentukan....in case,ade jugak orang yang cantek,yang hot tak kawen kawen. kan.? contoh paling dekat,ramai ape artis artis yang hot,yang lawar,yang macho..tapi tak kawen kawen. see.? segalanye dah ditentukan :) kalau ade jodoh tak kemana kan.? HAHA.

ok,konklusinye.... sayangilah someone yang kite sayang tuh,berdasarkan budinye,kebaikannye,sifat sifat nye. bukan pada kecantikan atau kehenceman semata mata...tak bawak kemana pun.. lainlah kalau nak tunjuk lagak depan orang ramai yang korang punye HOT,lawar,cantek kan.? think about it,readers~~~. :) . ok,tak salahkan,kalau kite mementingkan paras rupa,islam pun ade cakap,nak cari pasangan,cri yang elok paras rupa...tapi entahlah...~ :) fikir fikirkanlah :) ^_^ .


rindu..rindu serindu rindu nyaaaa.
oh.
abang farid kamil ku sayang.
^_^

11 comments:

  1. kalau dah sayang...
    cantik ke xcantik tu no 2..
    yang penting penerimaan kite kan??

    ReplyDelete
  2. like this entry..thumbs up...=)

    ReplyDelete
  3. eiyla:: yup,absolutely corrcet :) kalau dah sayang....dah cinta,...tu semua tak penting...semua nye mule dari hati..kalau hati tuh ikhlass..... :)

    yana:: thank,much..... heheh ^_^

    ReplyDelete
  4. saye xcomel xde org nk..
    sobss

    ReplyDelete
  5. setuju...y huduh nak tohok mane...hu3...-_-"..

    ReplyDelete
  6. aahhhh...
    pandang dari sudut mata, bila yang cantik itu permata,

    pandang dari sisi hati, bila yang indah itu budi pekerti..

    Kelip kelip langit tinggi

    ReplyDelete
  7. cik ezy :: sabarlah....segalanye telah ditentukan ^_^

    ReplyDelete
  8. AUJINZ: habis madu sepah dibuang..same jugak ><"

    ReplyDelete
  9. siti:: HAHAHA. entahlaa kan . naseb badan~

    ReplyDelete
  10. YANG PENTING ANDA SELESA DENGAN DIRI ANDA..WALAU SIAPA PUN KAMU, ADA SAHAJA INSAN YANG SESUAI DI LUAR SANA UNTUK KITA KERANA ALLAH TIDAK KEJAM UNTUK BIARKAN KITA HIDUP KESEORANGAN..

    ReplyDelete
  11. MUNIRA: THAT CORRECT :) ALLAH MAHA PENYAYANG KAN :D

    ReplyDelete

komen yang indah-indah sahaja :)