Tuesday, May 3, 2011

pencuri masa.

termenung sambil mengeluh. bagi aku ruang untuk melepaskan segala "tekanan" disini. bagi aku ruang untuk bernafas seketika dan bagi aku ruang untuk memuntahkan segala "tekanan" di kepala otak ku disini.


.........................

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
.

satu ungkapan. lega!


ya. aku pencuri masa. aku mencuri masa. aku mencuri setiap ruang masa yang ada. salahkah aku mencuri ruang ruang yang ada untuk aku "mereleasekan" segala "tekanan" yang aku ada?




pencuri masa tidak akan dipenjara. tetapi pencuri harta mungkin akan dipenjara. pencuri masa akan kehilangan masa yang sangat bermakna. tetapi pencuri harta? fikirlah sendiri. kau ada jawabannya.


.............................

No comments:

Post a Comment

komen yang indah-indah sahaja :)