Saturday, July 23, 2011

oh! kalau rasa gembira tepuk tangan!

assalamualaikum dan salam sejahtera kawan kawan yang super duper ROCK :) sihat? aku: ok ok je. pening sikit. letih pun ada. hehe. . tapi masih sihat walafiat. . alhamdulillah!

oh yeah! kalau rasa gembira tepuk tangan! kalau rasa gembira beginilah caranya. kalau rasa gembira tepuk tangan!



tehehee. comelnya dia tepuk tangan.
macam mintak penampoo.


alhamdulillah. hari ni seharian dekat sekolah main jual jual. HAHA. . first day, . jualan amat "memberansangkan"  best lah jugak. . penat tapi seronok. hehe. kelam kabut pun ada jugak. . banyak barang yang tak cukup. . jagung lah. susu lah. . banyak kali jugak lah keluar sekolah pergi pasaraya. . nasib je lah kan pasaraya dekat depan sekolah je. HAHA. . 

yang penting ada jugak  orang kampung baru simpang penyabung yang datang beli dekat gerai kitaorang. HAHA. expecialy,sepupu aku. . yang telah dipaksa untuk "membeli" HAHA. ok. taktik baru. boleh digunakan jugak,paksa memaksa orang lain membeli barang yang dijual.

psst.. orang tertentu macam aku je boleh guna taktik ni. HAHA. .

bermula cerita. . (baru nak start cerita err?)

pagi pagi lagi aku dah pergi rumah ain. . terpaksa tumpang dia. dengan bawak barang barang yang bapak besar gedabak gila berat nak maaaam. . -.- lepas tu,, pukul 7.30 kitaorang bertolak dari rumah dia. . pergi sekolah. . sampai sekolah je,nasib baik ada salihan dengan sapa entah aku lupa. hehe. dia orang tolong angkat barang barang yang bapak besar gedabak gila berat nak maaam tu. 

terima kasih kawan kawan yang baik hati :)

lepas tu. tengok tengok cikgu memang dah sediakan gerai untuk kitaorg tak boleh pilih. nasib dapat yang depan kantin kira untung lah tak jauh sangat. -.-

sebelum tu. masa keluar dari kete. . aku cakap dekat ain,rasa macam nak balik. . sebab tak yakin . boleh ke? ada ke orang nak beli? bla bla bla. . dalam hati . . cuba fikir positif. positif. jangan fikir bukan bukan. grrr. -.- memang tak kuat semangat betul lah! tu lah! semalam lupa mintak jampi serapah dekat mak aku! ish~  . . kan dah gelabah tak tentu pasal. haiyohh -.-

tapi lepas tu. . terus kan jugak. semangat kena kuat! jangan mudah putus asa. teruskan apa yang patut diteruskan dan apa yang dirancang. HAHA. . alhamdulillah,mendapat sambutan yang "menggalakkan" . . :)

thank sepupu,thank kawan kawan,thank cikgu cikgu yang baik hati! HAHA. thank biiiiiigggggg brother! wa caya sama lu! HAHA -.- pssst. tak bankrup ok!!  -.-

kitaorang ingat pukul tiga dah nak tutup,tapi makin nak petang makin ramai lah jugak. tehehe. last last ais dua paket besar tu habis. . . bermakna ,empat bungkus ais yang besar  lah kita orang guna hari ni! and pukul lima something jek, dia orng dah siap kemas dah . .


act,aku dengan ain,pergi main benda apa ntah namanya. . yang tali tergantung and turun dari bangunan tu? nak kata "wall climbing" bukan. entah aku pun tak tahu apekebenda namanya. yang penting aku dah cuba benda tu dan aku tergantung sorang sorang tadi. hampehh. 

maaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.
"tiba tiba aku jerit. takut punya pasal"

lepas tu lah aku baru rasa berdebar debar. yang aku fikir cuma satu,
jatuh dan ...............................tetttt.

ish. nyaris!
ngeeri!
tu lah kali terakhir aku cube. lepas ni konfem aku tak nak dah .
-.-
tobat tobat.

malu jek. turun turun jek semua tanya. kaki tak sakit ke?
kaki tak sakit ke?

ishhhhhhhhhhhhhhhhhh!
shuttt up!

dah dah yang penting. suara jek macam ada tak dek jek. . mata pun mengantuk gila. HAHA. tak boleh blah. asyik call mak aku jek masa dekat sekolah tadi. teeeheee. <3

................................................................................

dah dah. kalau ikut hati dah lama dah aku pergi tido. tapi disebabkan hari ni malaysia lawan bola dengan singapooodah,aku pun tahan lah mata ni sekejap.

and korang tahu kan dapat bape?
grrrrrrrrr.

tension gila aku tengok bola malam ni. tak pernah rasa tension macam ni. rasa macam nak hempas je semua benda yang ada .
.


dah lah tadi,time s-kunalan nak "sumbat" gol tu ada yang tarik dia. grrr. ni aku marah ni! ni aku marah ni
!
--.

Safee Sali
Hero Malaya,Pujaan Malaya

<3

....................................................

Maaf,Maaf,Maaf,Maaf. .

-.-

No comments:

Post a Comment

komen yang indah-indah sahaja :)